PROŚBA o pomoc w konfiguracji markera
Idź do strony 1, 2, 3  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> akcesoria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawsss18

Staż (od roku): 2015

PostWysłany: Sob Cze 27 2015 8:32    Temat postu: PROŚBA o pomoc w konfiguracji markera Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam
gralem kilka razy w paintballa i jestem ta gra zafascynowany, ale jesli chodzi o praktyke w sprzecie to jestem w tym kompletnie zielony, mimo ze juz troszke o tym poczytalem
moje pytanie brzmi jaki marker byście wybrali między Tippmann a5, gog enmey, gog g1 (smart parts sp1) w stosunku cena/zywotnosc oraz jak je skonfigurowac zeby dobrze sie z nimi biegalo po lesie (tylko po lesie), a dokladniej jaki osprzet do nich dobrać tj:
- butla
- magazynek
- maska
jesli ktos mialby do odprzedania uzywke enmeya z osprzetem w dobrej cenie to chetnie kupie

z góry dziekuje
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
dziedzic007

Staż (od roku): 2012
Drużyna: CRAZY BALLS

PostWysłany: Sob Cze 27 2015 9:23    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ja bym proponował GOG G1. Miałem SP-1 (starszy brat) i w lesie sprawdzał się rewelacyjnie. Cichy, bezawaryjny, banalna obsługa i konserwacja, mniej gazożerny od Tippka, gwint lufy ION czyli więcej luf do zastosowania choćby freak, no i od razu masz selktor ognia (e-grip). Dodatkowo można wymienić płytkę solenoida na blackhearta co sprawi, że w "militarnym markerze" będzie dżemał speedowy duch ;)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
pawsss18

PostWysłany: Sob Cze 27 2015 14:12    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

dzieki ze odpisales ;)
sp-1 i Enmey są podobne cenowo nowy enmey na necie kosztuje 510zł (golak) na skill.com.pl
nie sądzisz ze byłby troszke lepszy?