06.07.2014 5th MOG (Magfed Only Game) - PolHotel k. Warszawy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Sob Cze 28 2014 16:33    Temat postu: 06.07.2014 5th MOG (Magfed Only Game) - PolHotel k. Warszawy Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zapraszamy na kolejną grę z cyklu MOG: Magfed Only Game. Tym razem przenosimy się bliżej Stolicy, na pole "Pol-Hotel" k. Otwocka. Organizatorami i autorami scenariuszy są drużyny Killer Joke oraz Hunters Team. Kontynuujemy wątek fabularny rozpoczęty podczas 4th MOG, scenariusze zgodnie z wariantem SCENARIO będą trwały ok. 90 minut. Tym razem rozbudowany zostanie wątek zadań pobocznych, których realizacja będzie miała znaczący wpływ na tok dalszej gry.

Fabuła:
Po zaciekłych walkach na granicy Hajati i Republiki Martely rebelianci wycofali się do zrujnowanego hotelu w mieście Kumante, na terenie Martely. Przy pomocy tajnego agenta wywiad ONZ odkrywa rzeczywiste przeznaczenie ośrodka. Siły ONZ przystępują do przerzucania jednostek przydzielonych do tego zadania na teren operacji. O świcie, 6 lipca 2014 r., rozpoczyna się operacja o kryptonimie "Shadow"...

Szczegóły:

Start: 6.07.2014 godzina 10:00
Miejsce: https://www.google.pl/maps/place/Pol-Hot/@52.098314,21.319871,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x4718d5733ce3267d:0x7caa143ddebb6c42
Koszt: 30,00 pln (w cenie HP i grochówka)

Dozwolone typy markerów:

1. Magfed
- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),
- Brak limitu przenoszonych magazynków,
- Brak limitu przenoszonego zapasu kulek.

2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)
- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,
- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,
- Stylizacja militarna.

3. Markery wsparcia
- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny,
- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem),
- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,
- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,
- Pojemność magazynka max 200 kulek,
- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),
- Stylizacja militarna.

Pirotechnika:
Wyłącznie atestowane, spełniające normy bezpieczeństwa granaty dymne. GRANATY HUKOWE SĄ NIEDOZWOLONE!

Kulki:
Dozwolony kaliber .43, .50, .68. Wypełnienie farba lub clear, dla kalibru .43 dopuszczalne kule pudrowe. Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps, dla kalibru .50 i .68 – poniżej 300 fps.

System ran:
1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).
2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.
3. Trafienia dzielimy na:
- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),
- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:
a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,
b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),
- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony – patrz dalej pkt. 5.
4. Opatrywanie „ran lekkich”
- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,
- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,
- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,
- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.
5. "Rana ciężka", unieruchomienie:
- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,
- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),
- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź uznać się za wyeliminowanego,
- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,
- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.
6. Medyk
- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),
- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż, oznaczenie MED itd.,
- Medyk może przenosić do 5 opatrunków.

Lista:
1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. bolek (LOKmilsim)
34. Kris (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. Krzychu (LOKmilsim)
40. Trzypiontka (LOKmilsim)
41. Ac3 (LOKmilsim)
42-46. Jarheads
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Suseł



Skąd: Łódź
Staż (od roku): 2011
Drużyna: Hunters Team

PostWysłany: Sob Cze 28 2014 20:28    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Lista:
1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. bolek (LOKmilsim)
34. Kris (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. Krzychu (LOKmilsim)
40. Trzypiontka (LOKmilsim)
41. Ac3 (LOKmilsim)
42-46. Jarheads
47. Świeżak
48. Agrus (Hunters)
49. Ilan (Hunters)
50. Suseł (Hunters)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Agrus



Skąd: Łódź
Staż (od roku): 2012
Drużyna: Hunters Team Łódź

PostWysłany: Wto Lip 01 2014 11:16    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ma ktoś jeszcze miejsce w samochodzie z Łodzi w niedziele?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Wto Lip 01 2014 22:38    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Mały wniosek ze strony uczestników - prosimy o nie stosowanie na MOGu turniejowej amunicji. Użytkownicy takowej będą wytykani palcem jako pretensjonalni i niemęscy ;)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Koniu78



Skąd: Łódź
Staż (od roku): 2008
Drużyna: HORSETEAM

PostWysłany: Sro Lip 02 2014 6:31    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Agrus napisał:
Ma ktoś jeszcze miejsce w samochodzie z Łodzi w niedziele?


od nas leci ekipa i od Wilków pewnie u kogoś dasz rade się zaczepić
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Waldekpl



Skąd: Brzeziny/Łódzkie
Staż (od roku): 3
Drużyna: Horse Team

PostWysłany: Sro Lip 02 2014 20:06    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

to jeszcze zalezy czy lecimy jednym czy 2 autami ale jak coś dzwoń w sobote jeszcze
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Pią Lip 04 2014 14:42    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Pamiętajcie zabrać coś na komary!
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Pią Lip 04 2014 22:22    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

aktualizacja listy:

1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ(Newt, Grzesiu, Mariusz, Pik, Nat, GwizdeK, Artur, Kuba, Tomek)
13-22. Jarheads
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. Krzychu (LOKmilsim)
34. Trzypiontka (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. PMK (LOKmilsim)
40-44. Jarheads
45. Świeżak
46. Agrus (Hunters)
47. Ilan (Hunters)
48. Suseł (Hunters)
49. Bożenka
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
SKAZANY





Drużyna: Horse Team

PostWysłany: Nie Lip 06 2014 20:18    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Dzięki za gierke :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Feldgrau



Skąd: Jaworzno
Staż (od roku): 2009
Drużyna: LOK MILSIM

PostWysłany: Pon Lip 07 2014 7:39    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Dziękuję za bardzo udaną imprezę , pogoda dopisała aż za bardzo , teren ciekawy , Ludzie jak zwykle pozytywnie nastawieni i mam nadzieje że bawili sietak dobrze jak ja . Ten MOG był wyjątkowy pod względem używania pirotechniki bo granatów poszło sporo :) . W drugim scenariuszu pokoju B broniłem już pod koniec z dwoma kolegami mając tylko 4 kule w pistolecie i ostatni granat w ręce a tylko do obrony tego pomiesxczeia zużyliśmy w tym sceno 2 z farbą i 3 dymne w tym jeden ED 60 .
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
VojciechU



Skąd: Łódź

Drużyna: Horse Team

PostWysłany: Wto Lip 08 2014 7:59    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Co tu dużo pisać - było elegancko. Mimo, że to sezon wakacyjno-urlopowy to i tak ponad 40 magfedowców pojawiło się na miejscu. Teren - ciekawy i wymagający, zarośla skutecznie uniemożliwiały grę na większym dystansie, ułatwiały maskowanie i utrudniały znalezienie wroga ;) Budynki również fajne. No i na koniec scenariusze i oprawa całości by Killer Joke a do tego jak zwykle doborowe towarzystwo z całej PL. Horsi dziękują i czekają na następnego MOGa ;)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Wto Lip 08 2014 12:24    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Udało się chwilę odpocząć i wrócić do żywych, więc skrobniemy coś! :)

Na początku bardzo dziękujemy MagFed Poland za możliwość wykazania się w organizacji 5-tego MOG-a :) Mamy nadzieję, że nie zawiedliśmy ani Waszych oczekiwań, ani oczekiwań graczy :)
Podziękowania i ukłony kierujemy również w stronę:
- Hunters Team: Suseł, Ilan, Agrus – bez Was na pewno nie dalibyśmy rady! Odwaliliście ogrom świetnej roboty.
- Wszystkich osób z Killer Joke (Grzesiu, Nat, Mariusz, Pik, Tomek, Kuba, Artur, Mieszko), które pomagały w sprzątaniu terenu oraz innych przygotowaniach do tej edycji MOG-a! :)
- Bożenki – za partycypowanie w kosztach, dzięki czemu mogliśmy zrobić to, co chcieliśmy nie podwyższając wpisowego, za załatwienie wypaśnego toi-toia (pachnącego! :P) oraz siatek, które chroniły naszego bezpieczeństwa.
- Drewniaka za dostawę pysznej grochówki! :)
- firmy SILT, która udostępniła nam teren do gry
- Horse Team za megafon oraz matkę (mówimy o butli ;)! :)

Bardzo dziękujemy za tak liczne przybycie w tym, jakże niesprzyjającym, okresie wakacji – przybyło 43 magfedowców, co nas niezmiernie cieszy :) Było trochę nowych twarzy, co cieszy jeszcze bardziej – oby tak dalej! :)
Po rozmowach ze sporą rzeszą ludzi serce mamy uradowane, że scenariusze i ich dopasowanie do terenu przypadły prawie wszystkim do gustu! Mamy nadzieję, że przy kolejnej imprezie będzie jeszcze lepiej:) Przepraszamy za delikatne opóźnienie w rozpoczęciu pierwszego scenariusza :( nasza wina :( ale miejmy nadzieję, że mapki, ID, granaty, grochówka i inne atrakcje, które dostaliście w ramach wpisowego zadowoliły Wasze twarzyczki, jak i brzuchy :) Granatów zużyliście/zebraliście/znaleźliście na polu 37 z 40, które były dla Was przeznaczone – i tutaj nasza prośba o info zwrotne jak się spisały?


Trochę zdjęć będzie wrzuconych dzisiaj wieczorem :)

Pozdrawiamy,
GwizdeK & Newt
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
nat



Skąd: Warszawa
Staż (od roku): 2012
Drużyna: KillerJoke

PostWysłany: Wto Lip 08 2014 14:50    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

dziękuję za grę.
scenariusze bardzo dobre, ludzie zajebiści, klimat wręcz genialny. dla mnie nic dodać, nic ująć (oprócz komarów).
Nie obyło się bez dyskusji kto kogo trafił pierwszy i czy gramy na splaty czy trafienia (chociaż na początku wyraźnie było powiedziane, że na trafienia), ale zawsze się spotyka takie zjawiska, a na MOGu na szczęście relatywnie mało.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Suseł



Skąd: Łódź
Staż (od roku): 2011
Drużyna: Hunters Team

PostWysłany: Wto Lip 08 2014 15:18    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim chciałbym poskarżyć się zachowanie Gwizdka w roli Naukowca (trzeci scenariusz)
No darł się niemiłosiernie - przy okazji sam o mało co nie wyłapał kuli :P (nie no - żart oczywiście - kupa śmiechu była)
A na poważnie - największy problem jaki zauważyłem na tego typu imprezach (a byłem zaledwie na dwóch) to brak kontaktu.
Radio powinno być, chociaż jedno na 4 osobową drużynę... Zwłaszcza w tak gęsto zalesionym terenie.
Ataki były nieskoordynowane a i brak informacji o wrogu w polu tez uziemiał ludzi w terenie gdzie nic się nie działo.
Inwestujemy w bardzo specyficzny rynek paintballa niemało kasy - bo magfedy do najtańszych nie należą - a zapominamy o łączności.
O samej grze wypowiadał się nie będę - bo nie mogę :) (choć mnie się podobało)
Każde miłe słowo podbudowuje nas do większego wysiłku na następnej edycji MOG'a
Każde krytyczne słowo również mile widziane - to pomoc na przyszłość czego unikać lub co zmienić.
Nie wszystko udało się tak jak chcieliśmy ale mam nadzieję że się podobało.
Wielkie dzięki dla GwizdeK & Newt za zaproszenie nas do pomocy w evencie jak i całemu teamowi Killer Joke za organizację.

Pozdro i do następnego MOG'a

Hunters Team


PS. Kibel w nocy obroniliśmy :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Wto Lip 08 2014 23:39    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Kilka fotek: https://plus.google.com/photos/107659248280202686125/albums/6033802772497362753?authkey=CMjL8c2ylZjolwE
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Wto Lip 08 2014 23:40    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

powyżej jakiś błąd... dodaliśmy jeszcze kilka fotek.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Czw Lip 10 2014 21:58    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Panowie,

Dobra passa trwa dalej:) Mimo sezonu wakacyjnego i przetrzebionych szeregów, spora ilość nowych twarzy pozwoliła utrzymać frekwencję na stałym, przyzwoitym poziomie. Przy takim tempie wzrostu za niedługo trzeba będzie rezerwować Żagań żeby coś rozegrać;)
Drużyna Killer Joke zdała z wyróżnieniem egzamin z organizacji, podobnie jak miejscówka Pol-Hotel. Na pewno jeszcze nie raz skorzystamy z usług obu podmiotów, MOG w okolicach Stolicy to pewniak w harmonogramie.
Z wniosków technicznych: jeżeli na polu jest choćby kawałek budynku, granaty muszą być. Dymy i granaty z farbą (chłopaki z LOKu pochwalcie się co to za wynalazki) robiły genialną robotę przy czyszczeniu pomieszczeń i klatek schodowych.
Jak już słusznie Suseł zauważył, warto uciułać kilka groszy na radio, bądź mieć kogoś z nim przy sobie. Kwestia umiejętnej obsługi to sprawa następna do przerobienia.
Na koniec malutki OPR żeby się w głowach nie poprzestawiało:) dowódcy drużyn stawiających się na MOGach odpowiadają za swoich ludzi, pod kątem bezpieczeństwa i porządku w strefie bezpiecznej jak i zapoznania się z zasadami panującymi na polu gry. Nie chcę odbierać nikomu chleba i opieprzanie zostawiam drużynom we własnym zakresie;)
Dziękuję wszystkim za udział i widzimy się niedługo. 6th MOG w drodze, dyskutować będziemy w osobnym wątku.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Pią Lip 11 2014 10:59    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

[HSS] Jubszy napisał:
Panowie,


Hm? :>

/newt
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
szegi



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2006
Drużyna: JARHEADS

PostWysłany: Pią Lip 11 2014 14:18    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

GwizdeK & Newt napisał:
[HSS] Jubszy napisał:
Panowie,


Hm? :>

/newt

Jubszy miał na myśli bardziej uniwersalne gender przesłanie do wszystkich... bez rozróżnienia na kolor skóry, wyznanie czy preferencje s... ;) tak aby nikogo nie potępiać i nikogo nie wyróżniać.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group