5th MOG - dyskusja
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Czw Maj 29 2014 10:42    Temat postu: 5th MOG - dyskusja Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam,

Co wiemy w temacie:
- odbędzie się w okolicach Warszawy,
- formuła MOG: SCENARIO (kilka scenariuszy po 60-90 minut)
- termin: lipiec/sierpień jeżeli znajdziemy wspólny mianownik z urlopami, jeżeli nie - wrzesień
- główny sprawca: Killer Joke - wasza kolej:)

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do podrzucania sugestii.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Suseł



Skąd: Łódź
Staż (od roku): 2011
Drużyna: Hunters Team

PostWysłany: Czw Maj 29 2014 10:54    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Biedny Gwizdek, znowu wszystko spadnie na jego głowę...
Jeżeli będę na MOGu (bo urlop mam na koniec lipca a potem na urlop idzie zmiennik więc tyrka) to jestem do pomocy przy ogarnianiu tematu.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
ReDx87xPL



Skąd: Gorzów Wlkp (Santok)
Staż (od roku): 2007
Drużyna: Brak

PostWysłany: Czw Maj 29 2014 20:56    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

moja sugestia to by była możliwość before party bądź chociaż miejsce gdzie zaparkować bolid i się w nim przekimać przed grą
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Pik




Staż (od roku): 2008
Drużyna: Killer Joke, Magfed Poland

PostWysłany: Pią Maj 30 2014 20:11    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Red. U mnie bedziesz mogl przekimac przed grą. Zostawisz fure i pojedziemy moją.
Jeszcze kilku turystow jak cos moge przenocowac, ale nie gwarantuje luksusow :-)
Karimatke i spiwor trzeba bedzie zabrac. Miejsca na podjezdzie mam na 2-3 dodatkowe samochody.
W ten weekend jest otwarta gra tam gdzie jest plan zagrac wiec jade na rekonesans dodatkowego terenu.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
ReDx87xPL



Skąd: Gorzów Wlkp (Santok)
Staż (od roku): 2007
Drużyna: Brak

PostWysłany: Pią Maj 30 2014 20:37    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zamawiam :P mam nadzieje ze żadna delegacja mi w robocie nie wypadnie
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Pon Cze 02 2014 12:40    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Mamy do przedyskutowania propozycję najważniejszej rzeczy - terminu. W najbliższym czasie jedyna możliwa do obstawienia data to 6 lipca.
Proszę o wstępną listę drużyn z szacunkową ilością chętnych. Jesteśmy świadomi że to już początek sezonu urlopowego, więc może być różnie. Tym niemniej musimy ocenić sens przedsięwzięcia, inaczej czeka nas bolesne oczekiwanie do II połowy sierpnia-początku września.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
ReDx87xPL



Skąd: Gorzów Wlkp (Santok)
Staż (od roku): 2007
Drużyna: Brak

PostWysłany: Pon Cze 02 2014 18:57    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1. ReD
2.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Pik




Staż (od roku): 2008
Drużyna: Killer Joke, Magfed Poland

PostWysłany: Wto Cze 03 2014 13:00    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1. ReD
2-10. KJ
11.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Wto Cze 03 2014 17:35    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

aktualizacja z listą z forum AP:


1. Feldgrau
2. Flemming
3. ReD
4-12. KJ
13....
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Suseł



Skąd: Łódź
Staż (od roku): 2011
Drużyna: Hunters Team

PostWysłany: Wto Cze 03 2014 18:56    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Pytanie czy 5th MOG nie będzie nikomu kolidował z D-Day Paintball 05.07-06.07.2014 ?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Wto Cze 03 2014 19:59    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Suseł napisał:
Pytanie czy 5th MOG nie będzie nikomu kolidował z D-Day Paintball 05.07-06.07.2014 ?


niestety termin taki, że trzeba będzie wybrać... bo albo MOG w lipcu albo pod koniec sierpnia/początek września. Zobaczymy jeszcze jak z ilością chętnych będzie na MOG-a na 6 lipca.
My chcieliśmy jechać na D-Day, ale z wiadomych względów wybralibyśmy MOG-a :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
sledzikkk



Skąd: koźmin wlkp.
Staż (od roku): xxx
Drużyna: Punisher

PostWysłany: Wto Cze 03 2014 21:59    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

witam. Istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
sledzikkk



Skąd: koźmin wlkp.
Staż (od roku): xxx
Drużyna: Punisher

PostWysłany: Wto Cze 03 2014 22:12    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

mam jeszcze jedno pytanie chodzi mi o to czy można wkręcić nabitą butle w marker typu milsig m17
czy trzeba najpierw wkręcić pustą butlę a następnie napełnić?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Pik




Staż (od roku): 2008
Drużyna: Killer Joke, Magfed Poland

PostWysłany: Sro Cze 04 2014 8:24    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

śledzik: wkręcasz nabitą. Nie wiem jak w M17 jest z napełnianiem pustej butli wkręconej w marker, czy jednak nie trzeba jej troszkę wykręcić, żeby zawór sie zamknął (to już pytanie do userów m17)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Sro Cze 04 2014 8:32    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

@sledzikkk - ogólnie nie posiadamy markerów tego typu do wypożyczenia. Juby/Majster - Wy coś macie?

Odnośnie M17 - Newt jest użytkownikiem i butlę wkręcała nabitą, ale gdzieś wyczytała(nie pamiętam, czy to było w instrukcji czy gdzieś na forum Milsig-a), że nabijać należy wykręconą - tak jak Piku napisał, aby zawór się zamknął. Można to obejść kupując adapter On/Off co też uczyniliśmy - +10 do wygody :) ale już od kilku osób słyszeliśmy, że nabijają wkręconą i jest wszystko ok - ale to pewnie zweryfikuje czas.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Sro Cze 04 2014 9:17    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Odnośnie rentali - temat jest złożony. Pracujemy nad tym, żeby było kilka sztuk do wypożyczenia, mamy już kilka pomysłów. Trzeba się będzie liczyć z faktem, że koszt wypożyczenia na pewno będzie wyższy od przeciętnej stawki za zwykły marker.
Podobnie z oporządzeniem - podstawowe wyposażenie typu pas/kamizelka/chest rig plus ładownice plus worek zrzutowy będzie obowiązkowe, koszt wypożyczenia jak wyżej. Kary za zgubienie elementów wyposażenia np. magazynków będą również na odpowiednim poziomie.
Dodatkowo, sprzęt będzie wypożyczany jedynie osobom będącym członkami drużyn biorących udział w danej grze, bądź za które dane drużyny poręczą i będą odpowiadać. Chodzi tu o prostą rzecz, na MOGach nie będziemy mieć czasu na przerabianie paintballowego elementarza.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
sledzikkk



Skąd: koźmin wlkp.
Staż (od roku): xxx
Drużyna: Punisher

PostWysłany: Sro Cze 04 2014 19:30    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

dziękuję za odpowiedzi. w sumie nie przemyślałem tego ze to może być jednak duży koszt wypożyczenia takiego sprzętu. W takim wypadku będę musiał zjawić się na następnym MOGu sam
do czasu aż nie namówię jakiegoś z moich znajomych żeby kupili marker tego typu.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Sro Cze 04 2014 20:41    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Juby jak tylko będzie wiedział na pewno da znać jaki będzie dokładny koszt - wiadomo więcej wyposażenia to i cena musi być wyższa.

Zawsze w ramach zachęty możesz ich zabrać - np. fotograf mile widziany, zobaczą różne markery z bliska, pogadają z ich użytkownikami etc. :)

W sumie koledzy nie dadzą rady przerobić markerów na "broń wsparcia"?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
sledzikkk



Skąd: koźmin wlkp.
Staż (od roku): xxx
Drużyna: Punisher

PostWysłany: Sro Cze 04 2014 21:14    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

a co to jest dokładnie broń wsparcia? na pewno jest to banalne pytanie ale jestem świeżak w tej dziedzinie wiec o dużo rzeczy na pewno będę jeszcze pytać.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Sro Cze 04 2014 21:21    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jak tylko masz pytania wal śmiało - banalne pytania nie istnieją :)

Zasady zostają niezmienione - sprawdziły się na poprzednim MOG-u: http://paintball.info.pl/forum/viewtopic.php?f=183&t=40478&start=0

Dozwolone typy markerów:

1. Magfed
- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),
- Brak limitu przenoszonych magazynków,
- Brak limitu przenoszonego zapasu kulek.

2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)
- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,
- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,
- Stylizacja militarna.

3. Markery wsparcia
- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny,
- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem),
- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,
- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,
- Pojemność magazynka max 200 kulek,
- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),
- Stylizacja militarna.

Pirotechnika:
Wyłącznie atestowane, spełniające normy bezpieczeństwa granaty dymne.

Kulki:
Dozwolony kaliber .43, .50, .68. Wypełnienie farba lub clear, dla kalibru .43 dopuszczalne kule pudrowe. Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps, dla kalibru .50 i .68 – poniżej 300 fps.

System ran:
1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).
2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.
3. Trafienia dzielimy na:
- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),
- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:
a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,
b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),
- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony – patrz dalej pkt. 5.
4. Opatrywanie „ran lekkich”
- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,
- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,
- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,
- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.
5. "Rana ciężka", unieruchomienie:
- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,
- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),
- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź uznać się za wyeliminowanego,
- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,
- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.
6. Medyk
- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),
- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż, oznaczenie MED itd.,
- Medyk może przenosić do 5 opatrunków.

Przykładowa realizacja:
Gramy sobie, obrywamy 2 razy w ramię. Padamy na ziemię, odczołgujemy się za krzak. Za krzakiem obwiązujemy ramię opatrunkiem i gramy sobie dalej zza krzaka. Obrywamy w nogę, padamy ponownie na ziemię, z okrzykiem „medyk!”. I mamy 3 przypadki:
1. Medyk jest blisko, opatruje nas i bawimy się dalej, oberwiemy prędzej czy później i dreptamy do bazy jako trup,
2. Medyk jest daleko i koledzy z teamu po opanowaniu sytuacji ładują nas na nosze i transportują nas do niego,
3. Medyk nie żyje/wszyscy zginęli/wszyscy uciekli/nikomu nie chce się nas nieść/w pojeździe skończyła się wacha – uznajemy się za wyeliminowanych i dreptamy do bazy/szpitala itd.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group