29.10 Urodziny Battle Areny 3v3 TEAMS, RANKING GAMES

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> kujawsko-pomorskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BattleArena



Skąd: Łódź

Drużyna: ECHO ASSAULT

PostWysłany: Wto Paź 10 2017 23:06    Temat postu: 29.10 Urodziny Battle Areny 3v3 TEAMS, RANKING GAMES Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

🎁 Pora zacząć imprezę urodzinową na BATTLE ARENIE! 3v3 TEAMS, RANKING GAMES

😜 Zapraszamy na mega walkę, będzie grubo, GRUBO jak zawsze na Battle Arenie.
Będzie nowa formuła, nowe zasady gry. A to wszystko na terenie zurbanizowanym przygotowanym pod pełne wrażeń symulacje bojowe.
W dniu 29.10.2017 zapraszamy na ogólnopolską imprezę paintballową! Która odbędzie w geograficznym środku Polski.


✅Plakat imprezy:



✅Wydarzenie na FB:
https://www.facebook.com/events/235257277002659

✅Battle Arena www.battle-arena.pl to teren o charakterze zurbanizowanym, z dużą ilością zabudowań lecz również posiadający otwarte przestrzenie pozwalające na starcia w większych grupach.
Znajdziecie tam również fragment leśny, oraz rzekę z 2 mostkami. Lokalizacja to geograficzny środek Polski,
leżący niemal na skrzyżowaniu autostrady A1 i A2. Teren znajduje się 5 minut od zjazdu z autostrady.
Komfortowy dojazd, położenie w centrum naszego kraju – każdy ma blisko.


✅Zapraszamy do obejrzenia filmów reklamujących teren:
https://vimeo.com/148067188
https://vimeo.com/148131781

✅ Wpisowe
Jak wspominaliśmy impreza odbędzie się 29 października 2017.
W tym roku udział wyceniliśmy na 75 zeta, głównie opierając się na poprzednim wydarzeniu. Biorąc pod uwagę poprzednią imprezę i pozytywny jej odbiór, liczymy, że udźwigniecie ten ciężar. Wpisowe 75 PLN przyjmujemy do dnia 23.10, po tym terminie opłata będzie wyższa.

W tym roku w cenie dla Was:
- pełna organizacja gry
- opracowanie formuły gry 3 teamy vs 3 teamy
- prowadzenie rankingu każdego teamu na podstawie punktacji w scenariuszach
- 4-5 ciekawych krótkich scenariuszy
- doskonały teren do gry BATTLE ARENA (budynki, okopy, transzeje, teren leśny, rzeka)
- pełne zaplecze HP z prawdziwym 4500 psi (profesjonalna sprężarka o dużej wydajności powyżej 60 graczy na imprezie )
- profesjonalne pit stopy HP zapewni firma MANTA – będzie tego baaardzo dużo…
- brak formuły FPO jednak możliwy pre order na kulki + nowe kulki BOREWICZ STADARD i BOREWICZ LUX
- oprawa pirotechniczna ekipy BATTLE ARENA pod kątem terenu zurbanizowanego
- animatorzy imprezy
- środki czystości i papier w szpitalach
- ciepły posiłek w postaci 400 ml gulaszu w tym 200 g mięsa + duża bułka, tacki, sztućce
- herbata, kawa
- nagrody dla wylosowanych szczęśliwców
- ratownik medyczny
- polisa NNW w firmie PZU, kwota gwarancyjna 20 tyś
- stoisko serwisowe ogólne, tylko nagłe potrzeby serwisowe (usługi płatne oddzielnie w zależności od usterki)
- stoisko serwisowe i wystawowe MANTY
- filmy time laps i slow motion z imprezy przy grupie min. 100 graczy na imprezie
- profesjonalny fotograf przy grupie min. 60 graczy na imprezie
- film z imprezy w formie teledysku przy grupie min. 120 graczy na imprezie



✅„Scenariusz 0 - czyli jak dostać 500 kulek GRATIS?”
Dla pierwszych 24 opłaconych graczy 500 szt kulek BOREWICZ standard GRATIS.
Liczy się kolejność wpłat a nie zapisów.

Agenda imprezy:
0:00 non stop – Scenariusz „0”

7:30 - wjazd na teren, rejestracja graczy
9:30 - przywitanie i odprawa
10:00 - 10:45 - 1 scenariusz
10:45 - 11:00 - czas na doładowanie kulek i HP
11:00 - 11:45 - 2 scenariusz
11:45 - 12:00 - czas na doładowanie kulek i HP
12:00 - 12:45 - 3 scenariusz
12:45 - 13:40 - przerwa na ciepły posiłek
13:40 - 14:25 - 4 scenariusz
14:25 - 14:40 - czas na doładowanie kulek i HP
14:40 - 15:25 - 5 scenariusz (zostanie rozegrany jeśli czas na to pozwoli)
15.40 - podsumowanie


Co nowego na imprezie?
❗Przede wszystkim formuła gry 3 teams vs 3 teams!
Gra będzie opracowana pod kątem gry 3 teamów, które będą ze sobą rywalizować. Nie będzie znakowania drużyn. Przypisanie do teamu będzie równoznaczne z ubraniem się w strój w jakim ma grać dany TEAM. Każda drużyna otrzyma przed każdym scenariuszem kopertę z celami jakie ma do wykonania.

>>Team NIEBIESKI (Limit miejsc 40) - wymagany strój: górna część w kolorze czarnym, spodnie dowolne.

>>Team ŻÓŁTY (Limit miejsc 40) - wymagany luźny strój, np: jeansy i koszula w kratę.

>>Team CZERWONY (Limit miejsc 40) - wymagane pełne camo: spodnie i bluza.

❗MOBILNE SZPITALE.
Na miejscu nie będzie stałych respownów!
Każdy team posiada swój własny respown. Mobilność polega na tym, iż drużyna decyduje gdzie ich respown ma być ustawiony, może być przestawiany w czasie gry, ale musi być chroniony przed jego zdobyciem i wyłączeniem. Przeciwnik może przejąć respown innej drużyny przez jego odbicie i wyłączenie sygnalizacji świetlnej. Wyłączony respown nie przywraca trafionych graczy do gry. Zdobyty respown nie może być przestawiany, musi pozostać w miejscu jego zdobycia, ale może być odbity przez drużynę, do której należał. Po włączeniu sygnalizacji ponownie działa przywracając trafionych uczestników do gry, może także być przestawiany przez team do którego należy respown.

❗RANKING TEAMÓW
Każda z drużyn będzie miała prowadzony swój własny ranking z punktacją za wykonane zadania. Ilość zdobytych punktów będzie publikowana na miejscu, tym samym widoczna będzie rywalizacja teamów jak i zaangażowanie w kolejnych scenariuszach.

❗KARTY URODZINOWE
Każdy z teamów będzie miał do wykorzystania tylko dwie karty urodzinowe na całą imprezę.
- KARTA DESANTU to nic innego jak rozpoczęcie gry przez 4 osoby w miejscu ustalonym z animatorem.
- QUICK START to nic innego jak rozpoczęcie gry przez 4 osoby bez markerów na 1 minutę przed rozpoczęciem imprezy.


WYPOŻYCZALNIA
Osoby, które potrzebują wypożyczyć sprzęt do paintballa prosimy o kontakt mailowy: info@battle-arena.pl


✅ ZAPISY
Aby zapisać się na imprezę należy wypełnić formularz:
https://goo.gl/forms/iR7MGNHcPDuNQCsn1


Ważne informacje dotyczące imprezy.
Proszę o dokładne zapoznanie się z treścią organizacyjną pod linkami, ważne informacje będą na bieżąco uzupełniane.
Informacje będą publikowane na FB: https://www.facebook.com/events/235257277002659
Dyskusje na forum: http://www.forum-lodz.pl/posting.php?mode=reply&t=10148&sid=972c457866b2007d1200b55a9786acfc


.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> kujawsko-pomorskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group