jaki sprzęt na początek ?
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> markery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1ziom1

PostWysłany: Pią Sie 01 2014 15:08    Temat postu: jaki sprzęt na początek ? Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Cześć !
Jestem początkującym graczem i kompletuję sprzęt . Wiec chciałem się zapytać czy wybrałem dobry zestaw.

Marker : Spyder Sonix
Butla: HP
loader : grawitacyjny firmy JAVA
Maska : Empire X-ray Thermal

Z góry dzięki !
P.S: wiem że ten temat już był nie raz , proszę o
doradzenie
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
baryla

Staż (od roku): 2008
Drużyna: ADHD Paintball Mielec Crew

PostWysłany: Pią Sie 01 2014 15:34    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

PO pierwsze nie ten dział, proszę moda o przeniesienie bo znowu się zacznie :D

Po drugie NIE, wybrałeś zły zestaw.

Po trzecie napisz czy chcesz koniecznie sprzęt nowy, czy używany może być?? Jaki budżet??

Zapytaj bardziej doświadczonych graczy w twojej okolicy (z kimś chyba zamierzasz grać, może ktoś ma kilka lat stażu).

Uzupełnij profil, może ktoś z twojej okolicy cię przygarnie w REALU pokaże kilka klamek da postrzelać zobaczysz różnicę.
do góry
owz

Staż (od roku): 2011
Drużyna: No Excuses Poznań

PostWysłany: Pią Sie 01 2014 15:39    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jest na tym forum specjalny dział, gdzie możesz zadawać takie pytania - nazywa się POCZĄTKUJĄCY.

Edit: spóźniłem się ;)
do góry
szary

Staż (od roku): 2005

PostWysłany: Pią Sie 01 2014 16:56    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Link:

http://paintball.info.pl/forum/viewtopic.php?t=41197&f=191
do góry
stracholvip

PostWysłany: Pią Sie 01 2014 18:52    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

nooo i sie zaczęło :P jutro już będzie 1644165 ... odpowiedzi :P
do góry
1ziom1