Reklamacja obuwia.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> hyde park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku_Tomasz



Skąd: Olsztyn
Staż (od roku): 2008

PostWysłany: Wto Cze 30 2015 21:02    Temat postu: Reklamacja obuwia. Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam.

Reklamowałem obuwie dwa razy na identyczna wadę. Za pierwszym razem reklamacja została uznana i cichobiegi zostały naprawione. Po kilku miesiącach wada znowu wyszła i złożyłem ponownie reklamacje ale juz na wymianę obuwia na nowe. Tym razem reklamacja została odrzucona. Postanowiłem odwołać sie od odrzucenia reklamacji. I tu mnie pani w sklepie zastrzelila mówiąc ze nie morze przyjąć ode mnie odwołania! Czy sprzedawca morze cos takiego zrobić?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
baryla



Skąd: Mielec
Staż (od roku): 2008
Drużyna: ADHD Paintball Mielec Crew

PostWysłany: Wto Cze 30 2015 21:24    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Rzecznik praw konsumenta powinien pomóc ci rozwiązać sprawę.
Poza tym zawsze możesz starać się od sprzedawcy o rękojmię, w tym przypadku żądasz pieniążków od sprzedawcy nie od producenta :D
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dziku_Tomasz



Skąd: Olsztyn
Staż (od roku): 2008

PostWysłany: Wto Cze 30 2015 22:06    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jutro uderzam do RPK. Ale z szokowala mnie postawa ekspedientki w markowym sklepie ze nie moze przyjmować odwolan.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
gogear






PostWysłany: Pią Lip 03 2015 14:21    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Takie mają zalecenia od szefostwa. Myślę, że RPK powinien pomóc.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
smelly03






PostWysłany: Pią Lip 10 2015 12:22    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Chbya nie zna przepisów.Powinieneś ją uświadomić . i to dobrze.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dziku_Tomasz



Skąd: Olsztyn
Staż (od roku): 2008

PostWysłany: Pią Lip 10 2015 19:00    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Sprawa wygląda następująco:
Niema żadnego przepisu w polskim prawie który mówił by o tym ze sprzedawca ma obowiązek przyjmować odwołanie pisemne od kupującego, ani tym bardzie ustosunkować się do niego. Natomiast nie uznana reklamacja nie zakańcza stosunku jaki wiąże sprzedawce i kupującego w czasie trwania okresu gwarancyjnego. Co za tym idzie można składać kolejną reklamacje. W moim przypadku dowiedziałem się u RPK, ze powinienem uzyskań opinie z treścią korzystna dla mnie u niezależnego rzeczoznawcy i na tej podstawie reklamować obuwie na podstawie tej opinii. W moim przypadku koszt takie opinii wraz z kosztami przesyłki to 80-100 zł za buty dałem 149 zł. Budapren 1,5 zł za wszystko inne zapłacisz karta MC... . Wywiesiłem biała flagę.

Podsumowując take działania są dość powszechne w tej marce wiec nie polecam ze względów reklamacyjnych Reeboka!
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
baryla



Skąd: Mielec
Staż (od roku): 2008
Drużyna: ADHD Paintball Mielec Crew

PostWysłany: Pią Lip 10 2015 20:34    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

W przypadku względnie taniego buta/rzeczy szkoda się szarpać. Sklejenie buta u szewca ok 5PLN(przynajmniej tyle u nas kosztuje). W przypadku droższych rzeczy, warto pamiętać jeszcze o rękojmi jaką z mocy prawa daje nam sprzedawca, często po wspomnieniu tego słowa reklamacje względnie nowych przedmiotów (do pół roku) są załatwiane od ręki :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
kon [HT]



Skąd: Katowice

Drużyna: Hermetic / Therapy

PostWysłany: Pią Lip 10 2015 21:40    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Radzę zapoznać się z tematem rękojmi. Zwłaszcza, że niedawno było pare zmian w tym temacie.
Zmiany bardzo korzystne z punktu widzenia konsumentów.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
miniautko






PostWysłany: Wto Lip 14 2015 8:30    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Mój znajomy, który nigdy nie odpuszcza tematów też boksował się z siecią Cena Czyni Cuda. Niestety po wizycjie u rzecznika i wygral - wyrok w sadzie (chyba sie jakos nazywal polubowny czy cos) moze nadmuchac sprzedawcy i musial odpuscic.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
barylkaa






PostWysłany: Pią Lip 24 2015 9:52    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

A co to ta rekonmia?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
asg



Skąd: Włoszczowa
Staż (od roku): 2013
Drużyna: ZBÓJE ŚWIĘTOKRZYSKIE

PostWysłany: Pią Lip 24 2015 11:47    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Podstawą to reklamować jako niezgodność towaru z umową.
Poza tym nie podaje się w sklepie emaili i numerów telefonów, tylko sam adres. Sprzedawca musi cię poinformować w ciągu 14 dni o rozpatrzeniu sporu i musi to uczynić skutecznie, czyli z braku emaila i telefonu musi wysłać ci pismo.
Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby ktoś napisał do mnie list z powiadomieniem o załatwieniu sporu.
Odczekac 14 dni i iść do sklepu po nowy towar wolny od wad.
W momencie odmowy uznania reklamacji powołac się na ustawę o sprzedaży konsumenckiej, zagrozić dodatkowymi kosztami w postaci transportu towaru do sklepu i sprawa jest zawsze wygrana.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
pantor






PostWysłany: Sro Sie 05 2015 10:17    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

ja jak mi odmówili to poszedłem do rzecznika.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
paintrun






PostWysłany: Sro Sie 12 2015 7:39    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Dlatego trzeba kupować przede wszystkim dobre obuwie. Żonie kupiłem kozaki Lasocki już kilka lat temu i się po prostu dobrze trzymają:)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Salom3



Skąd: mazowsze


PostWysłany: Pon Paź 26 2015 12:30    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Rzecznik nie pomoże, wtedy koszta min 200 złoty dla rzeczoznawcy i dalej sprawa w sądzie.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
portugalia






PostWysłany: Pią Paź 30 2015 12:23    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Moja mama sądziła się w sprawie nieuwzględnionej reklamacji butów, trwało to długie lata i w ogóle nie było warte nerwów i stresu.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
essto






PostWysłany: Pon Paź 03 2016 6:08    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jak to nie było sensu? Sens zawsze jest.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
pmarek



Skąd: Poznań
Staż (od roku): 2011

PostWysłany: Wto Lip 10 2018 11:45    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jedyna opcja to rzecznik konsumentów w takiej sytuacji. Miałem tak dwukrotnie, poszedłem dostałem ładne pismo i przyniosłem do producenta butów, to migiem buty zostały wymienione. To jest robione celowo, żeby odrzucać każdą reklamację ;)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> hyde park Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group