Aktualna cena etek3

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> markery -> Planet Eclipse
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yoroshimi

PostWysłany: Wto Lut 17 2015 23:19    Temat postu: Aktualna cena etek3 Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Czesc planuje zakup etek 3 lecze jestem zielony w sprawach i chcialbym sie zorientowac po ile takie cuda chodza rzucił mi sie w oczy taki zestawik http://allegro.pl/marker-planet-eclipse-etek-3-lt-okazja-i5084026805.html cos mozecie doradzic :)?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Bugajew

Staż (od roku): 2012
Drużyna: Fast Fingers

PostWysłany: Sro Lut 18 2015 0:21    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Hah ten marker jest na allegro od ok roku i zapewne tam zostanie.
Nie oplaca sie kupic za taka cene.
No chyba ze to bedzie nowka i bardzo bys taka chcial.
Za takie pieniadze chodza uzywane ego10/11 lub AXE.
Ja jakies 3 lata temu za eteka w takim stanie dalem 1200.
Za taka kase wyrwiesz cos z wyzszej polki w dobrym stanie.
do góry
Yoroshimi

PostWysłany: Sro Lut 18 2015 4:03    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

No okey ale nigdzie nie widze zadnych uzywek : /
do góry
arturdziki90

Staż (od roku): 2010
Drużyna: Rebels/RPT/PSI/Husaria/DARK ANGELS

PostWysłany: Sro Lut 18 2015 6:56    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

pacz na facebooku w grupach giełda paintballowa i trade pb stuff pl tam się pojawiają, ale z tym markerem będzie coraz gorzej łatwiej będzie ci z 4 a za nie długo z 5, ps zastanów się na ty co Bugajew powiedział za cenę możesz kupić ego10/11 lub axe z wyświetlaczem poniżej 1000 kupisz axe bez wyświetlacza.
do góry
maxell4

PostWysłany: Sro Lut 18 2015 12:16    Temat postu: Etek Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem